Enter your keyword

.

Как се доставят поръчките?

Доставката се извършва посредством нашите  партньор-доставчици  ЕКОНТ  и СПИДИ само за адреси на територията на България. Предлагаме доставка на територията на България, както до адрес на получателя, така и до офис на куриерските фирми. При попълване на формата за поръчка Вие имате възможност да изберете една от двете опции – доставка до адрес или до офис .

Реалната стойност на доставката може да е по-ниска или по-висока от зададената в нашия сайт  в зависимост от актуалните тарифи на фирма „Еконт Експрес“ ООД.

Има ли БЕЗПЛАТНА доставка?

При поръчка на стойност над 100 лв Вие получавате автоматично БЕЗПЛАТНА доставка до един от офисите на Еконт или Спиди. В случай, че искате доставка до адрес, то тя ще е за ваша сметка.

Какъв е срокът за доставка?

Доставката на налични артикули се извършва в рамките на 1-2 работни дни (считано от работния ден, следващ деня на поръчката). Въпреки старанието ни да доставим Вашата поръчка възможно най-бързо, доставката може да отнеме по-дълго време поради независещи от нас причини (напр. лоши метеорологични условия), за което ще бъдете уведомени от нас.

Моля , обърнете внимание, че някои наши артикули се изработват след приемането на поръчка (като чанти , несесери напр.) и може да отнеме от 1-2 седмици в зависимост от нашата натовареност (времето е различно за различните артикули и е упоменато в описанието на продукта). Ние ще се свържем с вас за да уточним сроковете за изработка и доставка.

Какъв е начинът на плащане?

Плащането се извършва с наложен платеж при доставки на територията на България и чрез системата на PayPal при международни доставки.

Как функционира плащането с наложен платеж?

Всички пратки, които изпращаме с Еконт и Спиди се заплащат с  „Наложен платеж“ като дължимата сума  се заплаща в брой на куриера, доставящ Вашата пратка, при получаването й.

Има ли опция за преглед преди плащане?

Всички пратки изпращаме с опция „Преглед преди плащане“.Имайте предвид, че ако след прегледа преди плащане на артикулите, решите, че няма да заплатите артикулите и ще ги върнете обратно на търговеца, то стойността на транспортните разходи в двете посоки – от и до адреса на търговеца, се поема от клиента.

Доставяте ли до чужбина?

Да, извършваме доставки до чужбина чрез Български пощи. Цената на доставката на международни пратки зависи от теглото и дестинацията. Методът на плащане при международни доставки е предварително чрез PayPal. Опцията „Преглед преди плащане“ не е валидна за международни доставки. За повече информация се свържете с нас.

Важно:

Няма да получавате касов бон за продадените артикули от нас. За да получите документ за покупката, моля, изискайте разписка за пощенски паричен превод (ППП) от  куриера. Съгласно чл.3 ал.1 от Наредба №18 от ЗДДС и договор за НП с ППП с лицензиран пощенски оператор, сумите получаваме по банкова сметка на фирмата. Не работим с лично предаване и заплащане в брой.

Ако Ви е необходимо издаването на фактура за покупката от нашия магазин, е необходимо при самата поръчка да впишете всички необходими данни за издаването ѝ, или да ги добавите в полето „Бележки“ при приключване на поръчката. Ние ще ви издадем фактура като плащането трябва да стане с банков превод, след получаването на който ще бъде изпратена и самата поръчка.